HOT DEAL! PÂNĂ LA -30% LA ARTICOLELE SELECTATE la ofertă

FAQ

1. Care sunt orele de deschidere ale serviciului clienți al magazinului online marbosport.ro?

Serviciul clienți Marbo Sport este disponibil de luni până vineri între orele 8:00 și 16:00. Ne puteți contacta prin chat pe site-ul nostru sau prin e-mail. Serviciul clienți vă va răspunde la mesaj în cel mai scurt timp posibil - în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare.

2. Cum pot plasa comanda în magazinul online marbosport.ro? / Cum pot comanda online?

Puteți face cumpărături online pe site-ul nostru.

Adăugați toate produsele în coșul de cumpărături și finalizați procesul de comandă. Cumpărăturile online sunt posibile și după consultarea departamentului de vânzări. Dacă doriți să plasați o comandă prin e-mail, trimiteți un mesaj direct la noi prin e-mail cu conținutul coșului de cumpărături și toate datele necesare pentru expedierea și procesarea comenzii.

3. Cât costă livrarea? Este posibilă livrarea gratuită?

Costurile de livrare sunt calculate automat de către sistem după ce produsele selectate sunt plasate în coșul de cumpărături.

4. Când începe timpul de realizare a comenzii? / De când se calculează timpul de îndeplinire a comenzii?

Timpul de îndeplinire a comenzii se calculează în zile lucrătoare. Timpul de onorare a comenzii depinde de disponibilitatea produsului selectat, care este indicată pe pagina produsului și actualizată periodic. În coșul de cumpărături și în timpul finalizării procesului de comandă, sunt afișate și informații despre data planificată a timpului de îndeplinire a comenzii dvs. Comenzile plasate după ora 16:00 vor începe să fie executate în următoarea zi lucrătoare. Comenzile plasate vineri după ora 16:00, precum și în zilele de weekend și sărbători legale vor fi executate începând cu următoarea zi lucrătoare.

5. Nu primesc notificări de îndeplinire a comenzilor - de ce? / Nu am primit o confirmare a comenzii.

Dacă nu ați primit niciun mesaj despre comanda dvs., adică un e-mail cu informații despre procesul de comandă sau numărul comenzii, verificați mai întâi dosarul de spam. Dacă nu primiți mesajul, asigurați-vă că adresa de e-mail pe care ați furnizat-o la comandă este corectă. Puteți verifica acest lucru contactându-ne cu ajutorul formularului de contact sau trimițând un mesaj la adresa de e-mail indicată pe pagina de contact. În mesaj, vă rugăm să furnizați datele personale cu care a fost plasată comanda dvs. și momentul aproximativ al finalizării comenzii.

În cazul în care ați primit deja un e-mail de confirmare a comenzii și nu aveți alte informații despre starea actuală a comenzii, puteți face acest lucru în zona de utilizator de pe site-ul magazinului nostru la adresa www.marbosport.ro/client-orders.php

6. Cum arată procesarea comenzii și care este starea acesteia, ce înseamnă starea comenzii „în curs de procesare”?

După finalizarea comenzii, veți primi un e-mail de la noi cu confirmarea comenzii. Din acest moment, statusul comenzii se schimbă în „în curs”, ceea ce înseamnă că produsele sunt pregătite pentru expediere. De îndată ce comanda dvs. este pregătită pentru expediere și a fost transmisă pentru expediere, numărul de urmărire vă va fi trimis prin e-mail în scopul urmăririi. Apoi, starea comenzii se schimbă în „trimis”.

7. Primesc un număr de urmărire pentru pachetul meu? / Cum pot verifica starea de expediere a pachetului meu?

Vă vom trimite prin e-mail un număr de urmărire după ce comanda dvs. a fost expediată. Același mesaj conține, de asemenea, informații despre urmărirea pachetului (pachetelor) dvs.

8. Cum pot obține factura?

Nu tipărim facturi. Vom trimite factura de vânzare prin e-mail în format electronic în aceeași zi în care vă este trimis pachetul cu comanda dvs.

9. Am plasat deja o comandă și am comandat din nou alte produse - două comenzi au același statut de comandă, pot fi combinate și expediate împreună?

În cazul în care comenzile nu sunt plasate în aceeași zi / în decurs de câteva ore, acestea vor fi tratate ca fiind comenzi separate și, prin urmare, procesate separat. În acest caz, nu pot fi combinate.

10. Will I be informed about the planned delivery time of the package? / Can I get in touch with the courier?

The delivery times for parcels are determined by the shipping service provider. We have no influence on these dates and we do not have the contact details for parcel deliverers. After we have dispatched the order, the courier service will inform you of the planned delivery date. You will also receive email and SMS notifications with delivery information from the shipping service provider. These messages often contain a time window for the planned delivery and the telephone number of the parcel deliverer.

11. Can I determine the planned delivery time myself?

Unfortunately it is not possible to determine the desired delivery time of the package yourself when ordering. The delivery times depend on the working hours of the courier company and the delivery schedules in the individual regions. After we have dispatched the order, the courier service will inform you of the planned delivery date. The courier company will also send you email and SMS notifications with delivery information. These messages often contain a time window for the planned delivery and the telephone number of the parcel deliverer.

12. Can I find my paper invoice in my package?

The VAT invoice will only be sent in electronic form on the day the goods are dispatched. Your VAT invoice will be sent to the email address provided when you finalized your order.

13. Can I add or order something to an order that is already in progress?

If you have placed an order and it has the status "in process", it is no loneng possible to add further products to this order. In this case, you can order the desired products separately (orders are processed separately) or cancel the first order and place another order for all the products you want to order.

14. I only received one of several packages - what should I do?

If several parcels have been sent to you within one order and the number cannot be correct after the first delivery, wait until the next working day. It is very possible that the parcels were separated during transport and the missing parcel will be delivered to you the next day by the parcel delivery company.

15. How can I submit a complaint?

If you have technical problems with the products, missing elements or any other inconvenience with regard to the goods received - our service and complaints department will be happy to help you. Contact us by sending a message with a description of the complaint to the e-mail address provided on the contact page.

pixel